wtorek, 10 września 2013

Tym razem się nie udało

 

E !!!! Cebula ! wychodz ... nic Ci nie zrobię . Chcę się z tobą pogodzić.


 

 

A ty co chciałeś kudłaty ? Nie wtrącaj się , to nie twoja sprawa .... to kocia sprawa !! 

Taaa kocia jaka kocia ?? Ty Tuśka znowu rozrabiasz ktoś cię musi nauczyć że naszych się nie leje !!

E tam Maciek co ty wiesz - Ja tu byłam pierwsza i to jest mój teren i wszyscy muszą mnie słuchać. Nikt mi nie podskoczy bo ja jestem baba z jajami.



 

Ty !! coś ci się pokręciło - baby nie mają jaj. Oj ! Maciek jaki ty jesteś niemądry to takie powiedzenie. A teraz zajmij się swoją kością i daj mi pogadać z Cebulą. Taaa ty chcesz jego wywabić a póżniej nalać - już my cię dobrze znamy. Hau Hau Hau Tuśka WYNOCHA. No dobra już dobra spadam ...... spróbuję póżniej jak Maciek pójdzie na spacer hi hi hi .




14 komentarzy:

  1. Spryciula niebieska i Maciek obrońca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, ze i u Ciebie w domu gadulce nie proznuja. Jak sie dobrze wsluchac, mozna uslyszec ciekawe rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie same gadulce jak Twoje - ciągle gadają tylko nie zawsze zdążę im zdjęcia pstryknąć :)

      Usuń
  3. Koljne gadające zwierzaki. :) Ciekawe czy ona zrealizuje swój zamiar...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno - cichaczem,boczkiem,boczkiem i dopnie swego :)

      Usuń
  4. jaki fantastyczny koci blog! uwielbiam koty, psy i ich zdjęcia dlatego zostaję obserwatorką i będę tu częściej zaglądać :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam minki Tusi, jak tak patrzę na nią to słyszę jak ona mówi to co napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się , ale to było proste bo akurat widziałam co chce zrobić :)Takie pochody robi codziennie :)

      Usuń